Tänään päivä alko imuroinnilla, pyykkien kanssa pesulassa ravatessa jne. Tavaroita oon pakannu pari laatikollista. Sattu meinaan aika uskomaton juttu, kun vein pyykkejä pesulaan. Rapussa tuli vastaa poika muuttolaatikon kanssa. Olipa sitten muuttamassa tyttöystävänsä kanssa meiän alakertaan. Kysyin, jos voitaisiin saada niiltä pahvilaatikoita, kunha purkavat tavaransa niistä. Parin tunnin päästä oli kyseinen pariskunta soittelemassa meiän ovikelloa ja näin sitten saatiin 11 pahvilaatikkoa ihan kotiin kuljetettuna. Nyt pitäs laatikoiden riittää.
Oon mä tänään hetken levännytkin. Tunnin istuin parvekkeella virkkaamassa. Varmaan tuokin työ valmistuu ens viikon aikana. Ei vaan millään malttas istua viikonloppuna paikoillaan, kun töissä joutuu kuitenkin koko päivän istuskelemaan. Yks nukkekotijuttu on varmaan vielä tänään tai huomenna tehtävä, kun oon ollu kaks vuorokautta koskematta mihinkään nukkekoteihin liiittyvään. Paitsi tietysti oon ravannu muitten nukkekotiblogeissa =).