Laitoin muutaman ATC:n Ainolle vaihdossa tällä viikolla. Tässäpä ne.

2031309.jpg

2031310.jpg

Kotimaisia vaihtoja on tullut viime aikoina ihanan paljon. Tykkään tosi paljon vaihtaa kotimaisia kortteja, kun monet niistä on tosi hienoja. Täällä on toki ymmärrettävistä syistä aika vähän askartelijoita, vaikka meitä väkilukuun suhteutettuna onkin ihan reilusti. Kiitokset siis kaikille, jotka ovat vaihtoa ehdottaneet tai vaihtotarjoukseni hyväksyneet!

Olen tässä tänään hieman pohdiskellut Vuodatuksen kuvagallerian kokoa. Mulla alkaa tuo 30 MT tulla täyteen jossain vaiheessa, kun nyt olen kuitenkin jo reilusti yli 20 Mt käyttänyt. Kysynkin siis teidän muiden bloginpitäjien (ja vaikka ei blogia olisikaan, niin saa/pitää toki vastata) mielipidettä. Kannattaisiko mun tuon kuvagallerian täytyttyä alkaa poistamaan vanhoja kirjoituksia ja kuvia vai siirtyä uuteen blogiin? Jotenkin olen tähän blogiin niin jumiutunut, etten ole ennen edes miettinyt, että joskus täytyy ehkä aloittaa ihan uusi. Kertokaa siis mielipiteitänne.