Kyllä sitä tässä vaiheessa viikkoa alkaa jo olla väsynyt. Kaksi päivää takana, kolme työpäivää edessä. Mutta kun puolikuntoisena töitä tkee, väsyy paljon nopeammin. Huomenna on aivan loistava 12 tunnin työpäivä. Toivottavasti ei satu monta hankalaa opiskelijaa vastaan.

Huomasinpa juuri, että olen vaihtanut kortteja kohta neljänsadan yksittäisen henkilön kanssa. Tähän lukuun ei ole laskettu niitä, jos olen esim. ryhmävaihdossa saanut yhdeksältä eri ihmiseltä kortteja. Silloin vain emo on olut se, jonka kanssa olen vaihtanut omia laskujeni mukaan. Eli vain siis ne ovat mukana luvuissa, joille olen suoraan kortteja itse laittanut.

Mistä tulikin mieleen, että vieläkö porukka tekee ryhmävaihtoja täällä? Itse en sellaiseen ole Suomessa osallistunut ainakaan vuoteen. Yhdysvaltoihin olen muutaman ryhmävaihdon tehnyt, mutta niissä on aina ongelmana paluupostimerkit.

 

Muutaman kortin laitoin eilen Yhdysvaltoihin.  Tässäpä nämä.